2010. január 22., péntek

Shopping

Ahogy észrevettétek, a januárt már csak ketten kezdtük meg itt  Kuznyeccel, köszönjük a sok kedves visszajelzést nektek, szeretnénk folytatni ezt a blogot, visszatérnek a jól ismert rovatok, februártól havonta olvashattok majd érdekes interjúkat nemzetközi és hazai (!) designerekkel és szkrepperekkel, ezekhez természetesen mindig kihívások is tartoznak majd. Lesznek ajánlók és inspirációk, érdekességek és hírek a scrap világból, keressetek fel minket gyakran, írjatok nekünk, vagy csak nézelődjetek, mi mindkettőnek nagyon örülünk! :)

Most pár készletet hoztam megmutatni, amik nekem nagyon megtetszettek (többféle stílusból):













A blogokon érdemes nézelődni, freebie kedvcsinálókért, az oldalsávban ott vannak a linkek, a galériákban pedig gyönyörű oldalakat találhattok velük. Sajnos a DST oldalával napok óta valami probléma van, reméljük hamar helyreáll, próbáltam utánanézni, hogy mi lehet az oka, de nem találtam erről szóló bejegyzést.
Tincitől viszont megtudtam végre ( köszi :) ):
A DST-t múlt hét óta folyamatosan hackerek támadják, a háttérben nagy erőkkel folyik a védelem, sajnos ez némi akadozást okoz.
Remélem hamar visszaáll a rend ezen a számunkra fontos oldalon.

Ha nem tudsz megvenni minden áhított készletet, a DST Happy Place fórumát is érdemes figyelni, itt sok új készletet meg lehet nyerni egy kis szerencsével :)

Judit

1 megjegyzés:

Tinci írta...

Köszi,hogy viszitek tovább ezt a blogot, szeretek itt nézelődni. A DST-t múlt hét óta folyamatosan hackerek támadják, a háttérben nagy erőkkel folyik a védelem, sajnos ez némi akadozást okoz.