2010. január 27., szerda

Inspiráció - P365

Örülünk hogy sokan letöltitek és használjátok a sablonokat, amiket hétről hétre közzéteszünk itt a blogban. Többen az éves projekt oldalait készítjük vele, de láttam nagyszerű "szóló" oldalakat is. Hogy ne mindig csak én legyek itt ispirációnak (itt az oldalam, ha valaki még nem látta :p ;), szétnéztem kicsit P365 témában.

Igazi kánaánt találtam, és gyanítom, csak a jéghegy csúcsán jártam. Szebbnél szebb oldalak születnek különböző elgondolások mentén, rengeteg féle gyönyörű alkotásból meríthetünk ötleteket, vagy egyszerűen csak betekinthetünk általuk egy picit az oldalakat készítő mindennapjaiba, gondolataiba, érzéseibe.

Több galériában külön kihívás is indul, és külön szerepelnek az ilyen oldalak, én pl. a http://www.designerdigitals.com-on/ nézelődtem.
De sok helyen, pl. a DST-n is a saját galériánkon belül is létre hozhatunk mappákat, így gyűjtve külön ezeket az összetartozó oldalakat.
A fotófeltöltő oldalakon is külön csoportosíthatjuk az ilyen céllal készült fotók, pl. a Flickr-en is fut egy ilyen projekt.


Sok ismert szkrepper is megosztja velünk a képeit, hogy csak egy-kettőt említsek, csodálatosak Leiko Beck fotói ,


és ki ne ismerné Ali Edwards egyedi alkotásait.



Nagy kedvencem ebben a témában Gabs.
A tavalyi projektjének eredménye:
365 Bilder

148 Layouts
53 Wochenpages (heti oldal)

12 Monatszusammenfassungen (havi összegzés)

das war mein Projekt 365 von 2009

Valami fantasztikus a galériája, az egység az oldalak között nagyon megfogott.  Itt gyönyörkedhettek még több oldalban.
 
Többféle oldallal találkoztam:
- Tetszik, amikor ugyanazzal a dizájnnal készülnek az oldalak:
 


- Tetszik a vidám összevisszaság is :)

 
- Készülhet akár kevesebb kommenttel:


 
- Lehet a fotókon a hangsúly:

 
 
- De fontos lehet a részletes komment, mert vannak fontos hetek az évben, pl. amikor új családtag érkezik hozzánk :)

És ha végigcsináljuk, nem csak tele leszünk szuper oldalakkal és egy év történetével, mindezt méltón megőrizhetjük!




Na, van még aki kedvet kapott? Mi a jövő héten is hozunk sablont nektek ;)

2 megjegyzés:

Kata írta...

Ez az összefoglaló annyira kedvcsináló komolyan! Szépeket válogattál össze!

gabs-art írta...

I would so love to know what you wrote about me and my project!
hugs,
gabs