2009. szeptember 20., vasárnap

CT calls

Arra gondoltunk, hogy a jövőben segítünk azoknak is, akik szeretnének kreatív csapatokban dolgozni. Rendszeresen összegyűjtjük majd az aktuális CT call-okat, hátha valaki szeretne jelentkezni valamelyikre.

A felhívások alatt belinkeltem a dizájner shop-ját, hogy meg tudjátok nézni, milyen stílusú készletekből kell majd dolgozni az adott dizájner csapatában.









Starlight designs


Studio Glam Fairy


Thaliris



Tiramisu

Szerintem érdemes próbálkozni! Ha valakinek segítségre lenne szüksége a jelentkezéssel kapcsolatban, nyugodtan szóljon, szívesen segítünk.

Kuznyec


4 megjegyzés:

Noncsi írta...

De jó, hogy ennyire beindult ez az oldal. Imádom az interjúkat, a hozzájuk kapcsolódó kihívásokat, játékokat és ajánlókat. És most pedig a CT felhívásokról is írtok, egyszerűen szuper. Egyenlőre sehol nem vagyok CT tag, de lehet, hogy most kedvet és erőt merítek és megpróbálkozom vele. :) Köszönöm!!!

eagleszem írta...

Valószínű én majd kérek egy kis segítséget. Bár Cucciola-hoz jelentkeztem.

eagleszem írta...

De süket vagyok! Bisontine-hoz jelentkeztem. :D

Kriszta írta...

Ez remek ötlet. A minap olvastam én is egy CT call-t Honey Desings-nál. Gondoltam megosztom veletek:

http://honeydesignsandideas.blogspot.com/